måndag, november 8

Även chefer fiser

Jag vet inte varför jag skriver det här. Kanske för att jag vet att typ ingen läser? ;)

Är frisk efter min magsjuka. Men magen är fortfarande... lite känslig. Den har inte kommit ikapp till hundra procent kan man säga. För ett par minuter sedan befann jag mig på toa. Plötsligt bara kom det. En jätteprutt. Japp, dagens sanning. Oj, tänkte jag. Nej jag tror jag sa det högt. Och hoppades innerligt att ingen stod utanför, för då skulle jag för evigt vara Hon som fes.

Jag smög ut obemärkt. Phu, nu vet ingen om det.

5 kommentarer:

Sara sa...

Jag vet hur det är - jag är likadan :)

Linda K sa...

hedgehog: :D

Sura tanten sa...

Vad skönt att det gick obemärkt förbi i alla fall.

Camilla sa...

hahaha! du är galen linda! :D

Linda K sa...

sura tanten: inget vet någonting!

camilla: ;)