söndag, april 4

Rätt trist

Jaha, här ligger jag nu. På en madrass på golvet i barnens rum. Sonen sover. Lilla hjärtevän. Hoppas han får fortsätta med det.

Själv är jag kladdig i ansiktet (se inlägget nedan) och inte särskilt trött. Sockerchock antagligen eftersom jag fuskade med mitt sunda leverne ikväll. Nya tag i morgon. Observerar härifrån att dottern har en praktfull väsksamling. Hon går snart om mor sin. Hade jag kameran till hands skulle jag visa er. Får bli i morgon.

Kan ni blogga så jag får nåt att läsa, tack.

5 kommentarer:

SkåneAnna sa...

:)
å sötaste barnen!! Inge kul när dom är sjuka inte.
Krya på dom! Mest sjuklingen dårå.

Grommis sa...

stakkars liten, magesyke er ikke gøy! God bedring, håper dere voksne holder dere unna!

Linda K sa...

skåneanna: will do :)

grommis: jag tror mig vara immun mot allt var magsjuka heter! *knack knack i bordet* :)

Flicka sa...

Åh förlåt! Jag gick och la mig. Hade en dejt med vampyrer i Dallas...

Linda K sa...

flicka: åh... :)