söndag, april 4

Rätt trist

Jaha, här ligger jag nu. På en madrass på golvet i barnens rum. Sonen sover. Lilla hjärtevän. Hoppas han får fortsätta med det.

Själv är jag kladdig i ansiktet (se inlägget nedan) och inte särskilt trött. Sockerchock antagligen eftersom jag fuskade med mitt sunda leverne ikväll. Nya tag i morgon. Observerar härifrån att dottern har en praktfull väsksamling. Hon går snart om mor sin. Hade jag kameran till hands skulle jag visa er. Får bli i morgon.

Kan ni blogga så jag får nåt att läsa, tack.

4 kommentarer:

Snart tretti sa...

stakkars liten, magesyke er ikke gøy! God bedring, håper dere voksne holder dere unna!

Linda K sa...

skåneanna: will do :)

grommis: jag tror mig vara immun mot allt var magsjuka heter! *knack knack i bordet* :)

Åsa sa...

Åh förlåt! Jag gick och la mig. Hade en dejt med vampyrer i Dallas...

Linda K sa...

flicka: åh... :)