onsdag, april 28

Lista für alle

Det var ju galet länge sen det förekom en lista här, så jag gör som Emma!

Första jag gör på morgonen: stänger av väckarklockan och smyger upp ljudlöst för att inte väcka övriga personer i samma säng.

Frukost: vaniljyoghurt med müsli, kaffe och vitaminbrus.
Avgudar: bland andra min farmor som är fantastisk.

Färg: jag älskar alla.
Mat: allt min make lagar (med kärlek).
Kamera: Canon G11.

Skor: hur många som helst!
Dricker: vin och vatten. Och kaffe.

Beroende: såklart.
Semester: förhoppningsvis Berlin.
Önskar mig: en hemlis.
Borde: skriva mathandlingslista.
Vill: inte skriva mathandlingslista.
Värsta som finns: lidande av alla de slag.

Drink: en Cosmo tack.
Hemlighet: ja fast det är ju hemligt då.
Dold talang: maken säger att alla mina talanger är synliga. Jag vet inte om det är bra eller dåligt?
Rädd för: lidande av alla de slag.
Mobil: nån Sony Ericsson av nåt slag (ja jag börjar bli gammal och tappa greppet for hillvidde).

Dålig på: logiska grejer.
Musik: gott och blandat, tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde som du :-)

www.lyckborg.com

Linda K sa...

lyckborg: helt rätt med andra ord :)