måndag, april 19

And the winner is...

Jag har fått massor av schyssta förslag på bästa och snyggaste sättet att förvara tamponger på. Tack för alla bra idéer och tips!

1:a plats Jag älskar och faller pladask för såna här kreativa och roliga grejer:

Tro det eller ej, men detta vackra smyckesset har jag gjort av nästan enbart av tamponger! (Se bilden) De turkosa pärlorna är inspirerade av tampongens snöre. På detta vis så är jag både stylish och har dem alltid nära till hands så fort en indian kommer på krigsstigen! Så förvaring? "I like my tampons right were I can see them, hanging around my neck" var det inte så Carrie sa?




Grattis Johanna, du har vunnit en årsförbrukning av Libressetamponger!

2:a plats Coolers att dela med sig av sina tamponger!

Jag har mina tamponger i en liten glansig röd bloddroppsformad tygpåse min mormor gjort när hon var liten... Ingen kan missa vad den innehåller & tjejkompisarna vet vart de ska leta när det krisar!

Emma, du behöver påfyllning i din tygpåse så att kompisarna har att ta av. Grattis!

3:e plats Det här "ser" så snyggt ut att det är en vinnare!

Min polare Sara hade en stor cylinderformad glasvas med tamponger i olika storlekar. Det tycker jag var coolt!

Du får väl dela vinsten med din kompis, Melinda. Grattis!

5 kommentarer:

Sophie sa...

Underbart! Klart att Johanna skule vinna!:)

Mvh Sophie♥

Linda K sa...

sophie: eller hur :D

JO sa...

The winner takes it all!!! All the tampons!!! ;-)

Majsan sa...

Roliga idéer! :-)

Missade tävlingen tyvärr så jag får väl köpa mina tamponger i affärn.

Linda K sa...

majsan: vi får hoppas att det kommer fler tillfällen! :)