lördag, april 24

Den bittra verkligheten

Senast jag fick ansiktsbehandling (och hjärntvättades att köpa allsköns krämer för miljonbelopp) fick jag rådet att börja med en ny dagkräm, istället för min gamla vanliga.

Dermalogica intensive moisture balance: intensive moisture balanceDermalogica Intensive Moisture Balance is an ultra-rich phytonutrient moisturizer designed to combat dry skin and reduce the signs of premature aging.

Premature aging. Deprimerande. Hej Linda 38, du ser ut som 68 i skinnet? Nu har jag hur som helst lytt order och betällt krämen.
Härifrån såklart, billigaste stället på jorden!

Och så blev det ett sånt här kit också. För snart blir det solsken värre, eller hur!?


5 kommentarer:

Solblomma sa...

Ohh va billigt de va!!! Dock inte så kul att jag köpte Skin smoothing cream igår för 610:- när den fanns för 330:- , men ska defenitivt beställa därifrån nästa gång, är det lång leveranstid? Har precis börjat använda Dermalogica och tycker huden känns jättebra :)

Linda K sa...

solblomma: leveranstiden brukar ligga på drygt en vecka. visst är det alldeles ypperligt! :)

johanna sa...

haha, jag är 25 och har också den så man kan ju vända på det och säga att du inte ser ut att vara en dag över 25 :)

Linda K sa...

johanna: gulel dej, du vet hur man värmer en gammal kvinnas hjärta :D

Karin sa...

Tack för tipset! Var ju jättebilligt:) Har precis varit inne och lagt en order. Fick två produkter för priset av en här hemma:D