fredag, april 30

Dagens raraste

Sonen och jag hänger i soffan och kollar på Clutch Powers. Efter att jag har kittlat honom till gränsen till vansinne och vi har killat varann med en fjäder i örat frågar han mig:

- Mamma vad vill du helst av allt ha just nu?
- Vänta lite rå så ska jag uppfylla din önskan!

säger han och försvinner upp på sitt rum en stund. Och kommer ner med det här.


Min röda kofta. I lego. Som jag köper av mannen med mustasch och stetoskop för en legopeng. Sånt blir mammahjärtat varmt utav.

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Åhh så gulligt

No-one sa...

En sån snäll son ska jag också ha. Det har jag bestämt.

Sara sa...

men åh - jag dööööör!

Miss Upsey Daisy sa...

Säljer han mer i sin affär din son?

Linda K sa...

att ha det gott: eller hur!

alexia: good for u! :D

hedgehog: man gör gärna det :)

miss ud: han tar beställningar!

skåneanna: ehum... det gör han typ redan nu.

Petra sa...

Underbart :D

Linda K sa...

petra: :D

Sofia sa...

Åååh så söt!

Linda K sa...

sofia: eller hur! :D