torsdag, april 22

Snart ger jag upp

60-årsfirande? Prinsesstårta?

Bye bye beach 10...

6 kommentarer:

Yevonde sa...

Linda, allvarligt. Av vad jag sett av dig är du ju knappast någon tjockis. Tråkigt om du ser dig som någon som iten kan äta lite prinsesstårta.

Annie - PD sa...

Tror att det är någon som satt en förbannelse på dig gällande frestelser ;)

Anonym sa...

Livet är fullt av förödande frestelser, men Toffifee är helt klart svårare att motstå än prinsesstårta!
/Barbro

Linda K sa...

smbc: alla har vi vår trivselvikt, jag är inte riktigt vid min. en tårtbit är helt ok, men när det blir snask varje dag är det en annan sak.

annie: I am cursed! :O

barbro: för mig är det tvärtom :D

Yevonde sa...

Klart alla har sin trivselvikt. Jag har på extremt nära håll sett vad "normala" kommentarer kan göra. Slutade med 33kg, tvångsintagen med dropp. Ord är makt, helt enkelt.

Dessutom kan man se fantastisk ut på stranden även om man inte är pinnsmal :)

http://beyondsizes.wordpress.com/2010/04/22/beach-eller-bitch-2010/

Linda K sa...

smby: visst, det är komplicerat det där med vikt. och alkohol. och cykelhjälmar (!) alltid berör man någon på något sätt. ibland illa. jag väljer ändå att skriva hur jag känner och vad jag tycker (för det mesta) för annars är det inte jag. hoppas det är ok :)