tisdag, april 27

Att klura på när man nattar barn

Vilken klänning ska jag ha i morgon?

Omlotten kanske... eller den svarta som inte är omlott? Nä den ser kanske för partajig ut... libertymönstrade Acnen då? ... eller kjol kanske... nej klänning har jag ju bestämt... den randiga H&M? Nja den får vänta lite till, men den där söta vahetteru nuigen... nej förresten jag ska ju till min Lisbeth Salander-frisör då måste jag ju vara lite frän... skinnkjol? Fast nu skulle jag ju ha klänning... den ljusblå? Vilken ljusblå förresten, den vintagiga eller Permanent Vacation? Båda är ju somriga... paljett går ju bort... tyllkjo... men sluta tjata kjol! Det får bli Acnen. Eller Chloén... eller...

7 kommentarer:

anna of sweden sa...

Men HUR ska jag kunna vänta till imorgon!?
Spänningen är olidlig! ;)

Anna sa...

Libertyn! oh Libertyn....
du kan väl ha en omröstning?? :)

Åsa sa...

Märkligt vad vissa plagg är extremt tjatiga och envisa. Jag hade ett som förföljde mig hela vägen hem...

Linda K sa...

anna of sweden: du får helt enkelt ställa en klocka och kliva upp! :)

anna: ha ha ha :D

flicka: ett köpt eller oköpt?!

Åsa sa...

Jag är ju ingen snattare så jag blev tvungen att betala innan den förföljde mig ut ur affären:D

Garderobenmin sa...

Haha, så gör jag med. Bästa tidsfördrivet!

Linda K sa...

flicka: det var nog klokt :D

liten: abselut! :D