fredag, april 16

Lokalt

På väg till bussen i morse, när jag svettades som mest i min ullmössa (jamen vad ska man ha på sig då? Skärmkeps? Det såg jag på en tant i morse, tyckte det var sådär snyggt) och förbannade allt tungt jag hade att bära på och vulkanaskan (som på intet sätt påverkar mig men naturfenomen kan ju vem som helst reta upp sig på) blev jag omgådd. Av en jättefin tjej, som vände sig om och berättade att hon läser min blogg och gillar den.

Sen blev det mycket trevligare att gå till bussen. Fast jag var fortfarande lika svettig i huvudet.

Vad var det för snygga jeans förresten? Filippa K?

4 kommentarer:

Linda K sa...

skåneanna: det förgyller tillvaron :D

SaraT sa...

Åh, den som ändå fick stöta på dig på gatan :)

Linda K sa...

sara t: men gulle dej :D

Anna sa...

åmajgådd!
det var jag!! du såg inte alls svettig ut och jag kan leva länge på att vara helt starstruck.
jeansen?? Lindex ;D