måndag, september 15

Listigt

Att ha det gott har utmanat och jag hugger. Den känns misstänkt lik en nyligen ifylld lista, men jag är inte den som är den.

Vilken mat äter du ofta???
Om sonen får bestämma äter vi pannkaka en gång i veckan.
När du är på kalas är den där typen som sitter eller hjälper du till???
Jag är inte den som tvångsmässigt kastar mig ut i nån annans kök, men visst erbjuder jag mig att hjälpa.
Var sitter du helst och bloggar???
Var som helst. Sängen, soffan, golvet...
Köper du ofta triss???
Aldirg, jag vinner inte.
Vilken stad land har varit ditt bästa semesterminne???
Paris.
Vilken TV kanal tittar du mest på???
Jag zappar vilt.
Klädbutik???
Så många det bara går!
Inredningsbutik???
Gärna Svenskt Tenn, om så "bara" för inspiration.
Godis???
Choklad (inte vit).
Stad???
Stockholm serru.
Dryck???
Mineralvatten.
Musik???
Gott och blandat.
TV serier:???
CSI:arna, fast samtidigt som jag gör andra saker så jag fattar ändå inget.
Träning???
Oändliga barnvagnsprommisar och friskis.
Bakverk???
Ska vara paj då.
Kaffe???
Ja!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du svarade

Linda K sa...

att ha det gott: nöjet på min sida :)

Anonym sa...

Snyggt med tre frågetecken efter varje. :P

Linda K sa...

polly: he he, det var så och jag kopierade rakt av ba!