måndag, september 22

Copycat

Ja det blev ju inte identiskt, men inspirerat åtminstone.


11 kommentarer:

Pia Wester sa...

Tycker du fick till det bra!

Anonym sa...

Man ska låta sig inspireras!

Nya, söta, nätta Fred Perry sneakers i storlek 38!

http://www.tradera.com/Fred_Perry_dam_sneakers_skor_strl_38_nya_-auktion-72436760

Linda K sa...

ffp: tack :)

sandra: jaha, vad hjälper det mina båtar? :P

Anonym sa...

Snyggo där! Jag blir alltid lika besviken när jag har inspirationsbilder oavsett om det är frisyrer eller outfits. Jag tenderar att titta på helheten - dvs alltid jäkligt snygga donnor som jag inspireras av. Blir alltid lika paff när jag inte ser likadan ut.... i allt liksom....

Anonym sa...

Jättekul att se både inspirationsbild och din egen tolkning! Gärna fler sådana! Ska ägna kvällen åt att städa bilder nu...

Anonym sa...

Finfint! :) Kul med inspirationsbilden bredvid.

No-one sa...

Stiligt!

Linda K sa...

annicab: identisk behöver man ju inte bli, men stilliknande. eller nåt :)

mrs j: ja fler såna :D

mode med maria: tackar :)

pixalexia: tack :D

Anonym sa...

Nänä - inte identiskt, då börjar det bli creepy :) Men det kunde ju åtminstone bli snyggt *hahaha*. Nu skall jag leta bilder att klippa ut till frissan i morgon....

Désirée sa...

Jag tycker att du gjorde det bättre en originalet och remember: bästa sättet att utvecklas är att plagiera sig själv ;)

Linda K sa...

annicab: you lucky bastard, jag har inte nes nån tid inbokad...

desiree: man tackar :D