tisdag, september 16

Inte en dag för tidigt!

Förresten, dom packade upp julpynt idag på Ikea...

12 kommentarer:

Anonym sa...

men äntligen, som jag har väntat!

Insane Psycho Clowns sa...

det dyker upp tidigare och tidigare för var år som går.

PGW sa...

OK, nu har du tassat runt huvudfrågan i flera inlägg här, nu vill vi veta:

Vad KÖPTE du på IKEA?

:-)

Annie - PD sa...

Äntligen! Och julshoppen öppnar om en månad på NK :D

Enannan sa...

Det är faktiskt inte så himla långt kvar... Var det något nytt eller same old, same old?

Fröken Finemang sa...

ja men 19e skulle de va klatr här i karlsta.. sen gälöler de att hålla ut tills de blir rea :)

Anonym sa...

Jag blir chockad varje år vid åsynen av de första julgrejerna, känns alltid för tidigt på något sätt. Fast IKEA brukar vara grymt tidiga har jag för mig.

Linda K sa...

alla: det var precis i uppackningsstadiet. jag fick noll stämning.

och, jag köpte en massa bebisgrejer. och en bok :)

Anonym sa...

ÅÅ, vad roligt! Det är som en sport hos oss att se det så tidigt som möjligt.Nu får vi åka direkt imorron!! Glöggen har vi redan tullat på... :)

Linda K sa...

ingela: you gotta be kidding me!? :D

Anonym sa...

Oj alltså, säger ni äntligen? *hoppas det är ironi*

Linda K sa...

batgirl: en smula ja ;)