tisdag, september 16

Hej Ikea!

Alltså. Jag skriver det hrä nu, på Ikea. Men det kommer att vara då, sen när jag bloggar det.

Och efter detta klargörande av vikt, vill jag säga God service, Ikea! Dottern somnade i vagnen och jag har satt mig i restaurangen med en kopp kaffe (inget smörrebröd till det, mind you). En kopp kaffe som var gratis. Eftersom Ingvar bjuder på det måndag till fredag. Man tackar! Nu kostar kaffet på Ikea inte multum, men jag tycker ändå det är en schyrre gest.

Nu vaknar dotra. Skaru ha kaffe, Nugget?

5 kommentarer:

Ann sa...

Ikea är bara bäst alltså! Det är precis såna små gester som får folk att bli småglad.
Alla är vi smålänningar i grund o botten;)

kram o må fint!

anna sa...

gratis kaffe är man alltid glad för! såg du möjligen om det kommit in någon banyvakt på family-avdelningen? de ska börja sälja sådana sägs det i deras magasin...

Unknown sa...

ann: ikea rockar! kram :)

fru a: oj det vet jag inte ens vad det är... :O

anna sa...

:) nä det förstår jag att du inte vet! slarvigt, sorry... jag menade babyvakt, en såndär walkie-talkie-grej man lägger i vagnen eller var nu bebisen sover och så kan man själv lyssna nån annanstans...

Linda K sa...

fru a: ha ha ha, jaså :D nä jag såg inte till nån, å andra sidan letade jag ju inte heller...