måndag, september 15

En annan slags Spara

Jag funderar på hur mycket man ska spara. I klädväg och i grejväg. Som barnen kan tänkas vilja ha när dom blir större. Mina föräldrar sparade alldeles för lite coola kläder och sånt som hade varit så kul att använda nu. Så jag vill behålla sånt dom kan ha behållning av. Självklart kan man inte spara på allt, men gobitarna. Vilka de nu är...

Smycken och väskor såklart. En del klädesplagg. Deras egna bebiskläder och leksaker. Nån cool jacka eller så.

UPDATE: en jeansjacka såklart!

4 kommentarer:

Jo sa...

Min mamma sparade faktiskt både schyssta klänningar och skor/stövlar. Tyvärr var hon twiggysmal och har stl 37 i skor, så jag kunde ha sakerna i gymnasiet, men nu är det stopp! Favvisen är en tigermönstrad A-linjeformad klänning, kortkort, med polokrage! Jag har också sparat plagg som inte är dussinplagg, till ev barn eller andra intresserade! :)

Anonym sa...

Du har en hel del som måste sparas! Väskor och smycken som du skrev. Men även klänningar till Tilde. Skor också, och udda plagg! :)

Linda K sa...

jo: åh vad kul ändå att kunna ha i ungdomen :)

anna krimskrams: jamen eller hur. hoppas hon blir klädintresserad bara ;D

Anonym sa...

min fjortis tycker jag är hemsk som inte sparat v jeansen eller gul&Blå jeansen jag hade