onsdag, september 17

Ungarna


14 kommentarer:

Anonym sa...

men åh - vad de är fina alltså!

Frida sa...

Du, vilka finingar!

Birgitta sa...

Sötingar!

Linda K sa...

alla: dom är bäst! är era ungar det också? ;D

sagt o gjort sa...

Gudars va gossiga dom är. Jag vill också ha lite ungar! /Anna

Linda K sa...

anna: lite ungar är fint :D

Anonym sa...

Vilken syskonkärlek!:)

Anonym sa...

vilka söt nosar du har där
Jag måste säga att du är snygg idag
jaa det är du ju varje dag men jag vill säga det idag

Linda sa...

ehrmmm...när var det Lillhjärtat och Carl skulle gift..jag menar ses?

Glamourbibliotekaren sa...

ÅÅÅÅÅÅ... så SØTE!!!

Linda K sa...

anonym: mmm dom älskar verkligen varann :)

att ha det gott: tack snälla :)

linda: så snart som möjligt :D

glamourbibliotekaren: instämmer :D

Anonym sa...

sa ljuvligt fina... var stolt! :)

Linda K sa...

ulrika: åh det ÄR jag :D

Solrosfrö sa...

Så stor hon har blivit. Riktiga gullungar ;)