måndag, augusti 11

Jag och gräddan

Såna jag såg och träffade, förutom Bea:

15 kommentarer:

Anonym sa...

hon var rätt snygg va - Veronica?

Anonym sa...

Söt, söt, söt!

Camilla sa...

Oj, en Depp-kopia. Då hade jag dreglat lite. Eller kräkts... ;-)

Å du var jättefin, as usual!

Petra sa...

Oj oj oj, det är till att ha frotterat sig! Och jag är inte alls avundsjuk...jag tittade ju på CSI.

Polly sa...

sara: Jag var också snygg. ;)

Åsa sa...

och jag var också där! synd att jag inte såg dig.

Linda K sa...

hedgehog: hon är skitsnygg :)

amanda: moi? oh merci :*)

camilla: han var en rätt ful depp. tack :D

petra: där är dom också snygga :)

polly: du var galet snygg i din stass!

åsa: det var ju rätt mycket folk :)

Ann sa...

One sexy mama!! Gillar din outfit!
Enkel,snyggt och bekvämt!
Sitter på andra sidan jorden i shorts o linne o toksaknar långbyxor. Saknar att klä på sig i flera lager. Thailändarna gör ju det så jag kanske skall testa.
Kan ju inte annat än svettas eller hur?;)

kram

Linda K sa...

ann: när jag var i singapore blev jag till slut tokig och tvungen att gå och köpa ett par jeans, trtos att vi bara var där två veckor. man VILL klä på sig emellanåt! passa på och njut, när dukommer hem får du byllsa på dig igen :)

Översättarhelena sa...

Snygga skor! Får man vara så fräck och fråga om märke och inköpsställe?

Peter sa...

A-list!

Linda K sa...

ö-helena: ganni, jag köpte dom hos Mint&Vintage. skönare klackar får man leta efter!

peter: damn hot!

Översättarhelena sa...

Tack!

Anonym sa...

Odd molly gubben bor i mina hoods.
ewac

Linda K sa...

ewac: fniss är han gubbe? då måste jag vara tant ;)