måndag, augusti 11

Åh meh tyyypiskt *

Jamen bara för att jag klickade hem Ajvides senaste i morse (observera, på den tiden jag fortfarande var Slösa) fanns den förstås på nyhetshyllan i vårt lilla bibliotek (vad är det med folk, ska man inte behöva stå i kö för bra böcker längre?).

Lånade den såklart. Får gå före Elsie-boken som jag inte hunnit börja på än. Försökte avbeställa boken hos bokus, mendeetvarförsååååsförseeeent! Jaha, då får jag väl skicka tillbaka den när jag har fått den då. Oh så praktiskt och resurssnålt (nu vet jag knappt vad jag skriver längre).

Jag känner för att säga nåt fult. Bokj*vel. Sådär.

* citerar sonen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här handlar egentligen bara om en resurssnål fråga :) Jag har märkt att du har en del Chloe blusar, var brukar du köpa? :)

Jag tycker du har koll på en massa bra nätbutiker, du kanske kan lista upp några och tipsa? :)

Linda K sa...

lindak fan 4ever: åh vilket smickrande namn :D jag har köpt dom lite varstans, mest från nätet. under "Andra sidor" en bit ner till vänster finns de nätshoppar jag brukar besöka. och ebay, alltid ebay! :)

Anonym sa...

åh, jag vill också läsa den eftersom jag gillade hans första böcker, men jag vågar inte riktigt eftersom den handlar om en vars dotter försvinner och jag har just fått en dotter vilket betyder att jag är fortfarande helt full av hormoner och mycket mer blödig än jag brukar var. så jag väntar nog tills jag känner att jag kan hantera den (: hela den här kommentaren blev konstig, men jag skyller på sömnbrist. berätta gärna vad du tyckte om boken sen när du har läst den!