tisdag, augusti 5

De e humor

Jag kissar nästan på mig, hur är det mer er?

20 kommentarer:

Pia Wester sa...

Fy fan, det där är ju äkta humor!! Jag dööör...

Anonym sa...

Det var kul! Även om jag inte skulle betala en krona för något den mannen skrev;)

Petra sa...

Jag skrattar forfarande! Han ser lite vilsen ut där han sitter raringen ;))

Linda K sa...

ffp: ha ha haaaa!

cissi: fniss! fast en del är riktigt bra.

petra: nån får ju lov att köpa honom så han slipper sitta där :D

LindaLiten sa...

Fniss, ganska mkt fniss.

Anonym sa...

He he. Det är så... inte han. Eller i alla fall inte min tolkning av honom. Herregud han verkar ju farlig. Stod bredvid honom på Bokmässan och satte kaffet i halsen för att jag inte vågade andas.

Linda K sa...

lindaliten: eller hur? :D

sandra: HA HA HA ännu roligare än annonsen :D

Anonym sa...

Hur kul som helst. Fast han är ju rolig, och jag gillar det mesta han skriver (även om det inte är vare sig coolt eller PK att göra det nu)

Linda K sa...

cosmopolit: jag har inte läst hans "agent"böcker men resten gillar jag :)

Anonym sa...

Jaha. Då var dagen D snart här, nio dagar till beräknad födsel av vår lilla flicka. Och nu har den där "jobbiga" längtan smygit sig på sm resulterar i att varje dag tar dubbelt så lång tid. Hur gjorde du för att inte längta för mycket? Hur utnyttjade du dina "sista dagar som barnfri"?! Och likaså när du väntade Tilde...?! Tack på förhand! /Jonna

tant t sa...

Underbart!!!

tant t sa...

Underbart!!!

Linda K sa...

jonna: vad spännande! hoppas tiden går fort. jag vet itne riktigt vad jag gjorde... bloggade? ;) tog det så lugnt som möjligt, hade ganska ont överallt med tilde så jag hade i och för sig inte så stort val. heja heja!

tant t: eller hur! :D

Anonym sa...

Hahaha, blir bara bättre och bättre!

En humorblogg lär ju inte stoppas! :)

Anonym sa...

-Ja jag skulle tycka att den som inhandlar honom blir belönad med 169 spänn i kassan . Eva.

Linda K sa...

i mitt liv: nä hoppas inte det :D

eva: ha ha ha! föreslå det :D

Anonym sa...

hahahahahahaha *skrattar i brallan*

Linda K sa...

hedgehog: :D

Kottemor sa...

Hahhahahahahahahahaaaa
Hur kan de komma på tanken?!:)
Lovely lovely lovely!

Och så bekväm JG verkar vara i sin
roll, sticker inte alls ut ur bildern och skriker "va fan gör jag ju detta för";)

Linda K sa...

kottemor: han får nog fett med pröjs ;D