måndag, juni 2

Sweet Lord

Ahh det skönaste som hänt på hela dagen: värmekudde.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ett litet tips: Varm dusch i kombination med massage på de "hårda knölarna" funkade bäst för mig när jag var i samma tillstånd som du är nu =). Pressa försiktigt ut mjölken....

Minna sa...

Inga ispåsar alltså? ;D

tant t sa...

Tänk att det finns nackdelar med big boobs också ;) Undrar om det är så det känns med silikonisar?! I början menar jag...?

Anonym sa...

Jag tittar inte ens på dina boobs, utan ser bara din snygga kofta :o) Var har du köpt denna ljuva skapelse? I övrigt har jag tack och lov aldrig drabbats av mjölkstockning men det verkar vara en otrevlig upplevelse, hoppas det blir bättre snart.
Jessica i Malmö

Anonym sa...

Önskar jag var där o kunde hjälpa dig med akupuntur och massage! :)

Linda K sa...

anonym: jag tog en lång skön dusch nyss :)

minna: nä, inga :P

tant t: man får knappast mjölkstockning åtminstone ;)

jessica: köpte den på nätet, www.bonadrag.com i höstas. den är ljuvlig :)

ingela: jag med :)

Vera sa...

Stackare! Du e nog den enda som kramar värmekuddar en sån här stekhet dag ;)
Jag lider med dig!
Kram

Linda K sa...

vera: tack söta :)