fredag, juni 6

Makens uppdrag

Om några veckor åker maken till USA. Till Texas! NI inser säkert att det är min plikt att beställa hem ett par genuina cowboyboots. Jiiiiiha!

Men inte vilka boot som helst. Man säger icke till sin man: öh köp nå boots av nå slag. Då kommer han hem med just nå boots. Fel fel fel. Jag har spanat länge och vet nu exakt hurdana jag vill ha. Såna som Rosario Dawson har i Death Proof. Maken får med sig en bild helt enkelt.

Och så tror jag vi måste se filmen igen, så att han verkligen ser dom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fet tummen upp för sådana boots! :)

Linda K sa...

anna krimskrams: fett rätt :D

Frida sa...

Ah, jag måste ta fram mina som jag använder alldeles för sällan trots att jag älskar dem!

Anonym sa...

Åj, det vore något med nya boots! Min äkte hälft är i USA just nu. Listan han fick med sig var lång. Sedan är jag ju en sådan omtänksam fru att jag såklart mailar samma lista och bifogar länkar med bilder på prylar, samt adresser till lämpliga/tänkbara butiker för inköpen *s*! "Nå boots", skulle han inte uppskatta som info.

Linda K sa...

frida: jaaaa det är so cooolt :D

mrs j: ha ha ha, nä antagligen inte. hoppas du får hem fina grejer :D