onsdag, juni 11

Mage

Jag går runt och inbillar mig att jag behöver shorts och kjolar. Men i själv verket har jag plenty. Det är bara det att jag inte kommer i dom än. Magen är en deg på jäsning. Som blir mindre för varje vecka. Alltjämt en främling.

Så, vad hjälper det om jag investerar i nytt? Det är ju helt menlöst att köpa nåt som funkar just nu, men som kommer att vara för stort om en månad (HOPPAS JAG VERKLIGEN! mvc-tanten lovade att magen skulle minska).

Nej låt bli bara. Och vänta in. Trägen vinner. (herregud, har jag blivit min farmor?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

MVC-TANTEN !!!???? Du menar din barnmorska??? Är det undra på att våra löner är låga om folk tänker på oss så. Låter lite som flourtanten....som fanns när jag var barn. :)

Linda K sa...

ingela: ha ha ha, lugn ja gär säker på att jag är bibliotekstanten för många :D

ps. flourtanten fanns hos mig också.