onsdag, juni 11

Fot, svett och... skumpa?

Jag vet inte om jag är

  1. snäll
  2. dum
  3. dumsnäll
som gör det udda flickr-folket till viljes och visar foton på mina gamla Superga-dojor innan jag, hör och häpna, skickar dom till någon som samlar. Jag vill inte veta vad som kommer att hända med mina gamla skor. Väljer att tro att personen i fråga ämnar dricka champagne ur dom.

UPDATE: till mitt försvar, tänk om någon skulle slänga en gammal Mulberryväska, då skulle ju jag vilja ha den! ...hm, nä det funkade inte...

7 kommentarer:

C. Meow sa...

Jag som har fotskräck får ju rysningar av såna här inlägg :)

Linda K sa...

camilla: HA HA HA! är du rädd för fötter? ;D

Linda sa...

Jag förstår Camilla, tår och fötter är det värsta som finns på människokroppen. Otyg!
Fast bebisfötter är okej :)

C. Meow sa...

Tack Lindalotta, äntligen lite förståelse :) Huuuu.
Linda - tänk snart sitter säkert något pervo och snusar i Linda K:s skor. Kanske snuttar lite på ett skosnöre! Huuuuu, dubbelhuuuuu ;)
Men bebisfötter är fina ...

Linda K sa...

lindalotta och camilla: fniss, vad ni jobbar upp er. fötter är coola :D

anna sa...

:) hur har det gått med scarves-folket, hörs de av fortfarande?

Linda K sa...

fru a: nä dom håller sig lugna, kanske för att jag inte scarfar så mycket nu för tiden :P