fredag, maj 2

Mycket fint

Nya Elle Interiör får inte mindre än sex hundöron. Och det bara vid en första genombläddring. Kan bli fler.

Gillar den där påritade garderoben, även om jag itne är säker på att det skulle passa så bra här hemma. Tavelväggen hemma hos Paul Smith är gudomlig. Den blommiga tapeten i omklädningsrummet också. Och på sidan 118 finns den ultimata sovlösningen för dotterns och sonens gemensamma rum. Sånt borde väl en snickare kunna få till?

Ja, allmänt inspirerande helt enkelt.

Mysig sovlösning för två.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer.
Jag "Iiiiiii":ade:ade och "Oooooooh" hela vägen hem från affären.
vackra fönster. Bara en sån sak.

Linda K sa...

sandra: bara en sån sak!

Lox sa...

Inredningstidningar är det som är svårast för mig att köp-stoppa. Ditt inlägg gjorde det inte lättare.

Vet du vad jag gör?! Jag tapetserar Josef i källaren. :)

Lox sa...

Inredningstidningar är det som är svårast för mig att köp-stoppa. Ditt inlägg gjorde det inte lättare.

Vet du vad jag gör?! Jag tapetserar Josef i källaren. :)

Anonym sa...

Åh, nu blir jag sugen på att köpa den!

Fast... jag har en hel trave inredningstidningar jag inte hunnit läsa än. Och innan jag kan inreda måste vi först bli klara med husbygget, vilket lär dröja ett tag eftersom vi fortfarande befinner oss på planeringsstadiet. Men det är ju inredandet som är det roliga! (Jag hoppas verkligen att det fortfarande kommer att kännas så när det blir dags att inreda ett helt hus from scratch.)

Linda K sa...

lox: nä sånt är för kul för att låta passera. wow, det måste bli grymt!

sexy lexy: vi ska också inreda, typ i höst. mmm!