måndag, maj 5

Kompisar

Småkillarna håller handen så där spontant. Attans vad gulligt.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka godingar
Vad fräch du ser ut på bilden idag.
ewac

Linda K sa...

tack söta :)

Anonym sa...

åh - sol och glass och bästis - kan man ha det bättre? (det ser ut som Trollerimix från Hemglass typ :)

anna sa...

:) vad fina de är! och vad solbränd du har blivit!

Linda K sa...

hedgehog: ha ha ha, dom hittade ett trasigt hopprep, tog varsitt handtag och förvandlade dom till rymdraketer!

fru a: det blir en del fräknar när man hänger ute :)

Anonym sa...

Åh tack för att du lade till mig i bloppislistan! Vilken söt bild på de små killarna förresten :)

/Anna

Smartasmia sa...

Gölligt som sjuttsingen:D

C. Meow sa...

Så gulliga de är, små sommarkillar. Och jag håller med - du ser fantastiskt fräsch ut idag.

Joakim sa...

Jag är Hygienkonsult vilket inte är ett modernt ord för städare.. Livsmedelspedagog använder jag mig av ibland ..

Anonym sa...

http://www.nestlebaby.com/se/nestle_baby_club/baby_bio/

//Kojja

Anonym sa...

Sött! Snygg rosarandig huvjacka! Var får man tag på en sådan? /Adina

Anonym sa...

Mkt söta! 90 kommentarer på förra inlägget... Coolt :)

Linda K sa...

anna: så lite så :)

smartasmia: jojo! :D

camilla: bug och bock :)

joakim: en man, vad trevligt! :D

kojja: barnvagnsbio absolut! bara inte den filmen, jag klarar inte av mcconoughjghjgl-vad han nu heter... :P

adina: jag köpte den i somras på awsome rags. märet är resteröds :)

sara t: ja och nu över 100! hur cool som helst :D