fredag, maj 9

Dagen jag tappade alla hämningar

Först larvar jag mig och vågar inte gå barbent knappt ens hemma i trädgården. Ännu mindre bland folk, iiii nån kan ju tycka att jag är blekare än alla andra bleka människor som också haft sina ben täckta av plagg sen förra sommaren.

Nu löper jag sedan ett par dagar komplett amok och skyltar vitt och brett med mina, om man ska vara snäll ljust ljust beiga, ben all over. Hej jeanskjol, tjena kort svart kjol utan leggings. Helt utan skam i kroppen.

En smula kan det väl bero på att jag har smort med brun-utan-sol ett par dagar och därmed döljt det värsta av blekhet

Allt som är vitt det tycker jag är vackert för min lilla vän är höger ben!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, det där känner jag så väl igen. Skulle aldrig exponera mina bländande utan lite brun-utan-sol-preparering. Nu har jag dessutom tappat all benmuskulatur under min sjukhusvistelse, så det får bli långbenta kläder hela helgen!

Linda K sa...

anna-stina: smörj med bus så fixar det sig :)