måndag, maj 12

170 spänn

Jag tycks ha vunnit ett skrin.

12 kommentarer:

Anonym sa...

grattis, det ska bli kul att få höra hur det är i verkligheten :)

Linda K sa...

hedgehog: tackar. tänk om det bara faller samman i mina händer :O

Anonym sa...

Gratulerar! Spännande att se hur det ser ut på riktigt sen.

Linda K sa...

anna krimskrams: håll tummarna!

Anonym sa...

Ser fint ut
Rasar det samman får du limma.
ewac

Borsökna Östergård sa...

Grattis! Hade "jag inte känt dig" så hade jag bjudit över...:)

Linda K sa...

ewac: får testa det :)

ankiefontän: jag är tacksam :)

Petra sa...

Grattis men glöm inte de 97 kronorna i frakt och expeditionsavgift :)

Borsökna Östergård sa...

Det behöver du inte vara. Jag menade bara att det var ett väldans FINT skrin. Jag visste inte att jag hade behov av ett skrin, förrän nu...Inspiration.

Linda K sa...

petra: känns som ett ok pris ändå :)

ankiefontän: jakten går vidare :D

Anonym sa...

Härligt! Var också sugen på att buda då det var väldigt billigt (har en far som är möbelsnickare och han sa att det var ett mycket bra pris trots skadorna som de uppgett, är vanligt med fanér skador på saker som är 100-200 år gamla, om inte så är priset ett helt annat när det gäller alrot!)men jag stod emot :-)Hade aldrig mer kunnat kommentera här inne igen efter att ha budat över dig :-)

GRATTIS!

Linda K sa...

jessica e: ha ha, tack :D