onsdag, september 10

I jämförelse med

Jag må ha hyfsad koll på modet (eller åtminstone vad inom mode jag gillar), men när det kommer till elektronik är jag inte fullt så kräsen. Måste inte ha det senaste som kommer ut, och har absolut inte koll på vad det senast är.

Det har min man. Vi kan kalla honom tekniknerd. Såg via honom på Facebook en kostnadsmässig jämförelse mellan olika ting/företeelser och en iPhone 6 (en mobil jag inte visste fanns).

Tillägg till listan skulle kunna vara:

  • två och tre fjärdedels par snajsiga valfria boots från Acne
  • en hyfsad märkesväska
  • 15 frisörbesök (utan sling eller färg)
  • ett halsband jag vill ha men aldrig skulle få för mig att lägga så mycket pengar på
  • två flygresor till ö tillhörande Italien
  • mer än två års valfri träning med tvåföreningskort på Friskis
  • ett valfritt plagg på Net-a-porter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låt mig gissa; ca 10 000 pix???
/Barbro

Unknown sa...

barbro runt 9 enligt jämförelsen. crazy!