lördag, september 27

BLÄ!

Varför det då? Jo, för att


  • ingen i min fega familj vågar dricka äppelmusten bestående av enbart äpplen från vår trädgård, som vi mustade förra helgen. Finns det ingen vanlig äppeljos? Nej men fint, då har jag allt det goda för mig själv då!
  • jag har ont i halsen och, som det känns, bomull i hela huvudet. Mår apa. 
  • barnen tar noll hänsyn till ovanstående punkt. Dom tycks inte heller fatta att dom har en till förälder som kan hjälpa till med allt möjligt. 
  • den andra föräldern verkar inte heller fatta att han är förälder. 
Om man skulle ta och resa bort en stund, alldeles själv? Jag kunde ju ta med mig ett gäng tetror äppelmust!

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Haha, förlåt, men punkt fyra är lite rolig :)

Krya på dig <3

Marie sa...

Din familj förstår inte vad de missar. Mina barn ser det som ett bättre substitut till läsk. Så olka det kan vara!

Hälsningar frå hon som just smuttat på vår ljumma nymustade dito.

Anonym sa...

ÅåMajGadd... :D
Du är ju rätt mänsklig. ;)
//Camilla

Sanna sa...

Är i exakt samma läge. Skickade iväg make och barn till Skansen dock... Krya på dig!

Unknown sa...

i will not: tack snälla ;D

marie :jag vet, dom är ju helt kocko! :P

camilla: vem hade kunnat ana ;D

sanna: skönt! tack!