onsdag, september 17

En lista, liksom

Jaha ja, mitt liv måste vara antingen helt avstannat eller gå i 180 för jag har helt tappat skrivet. Jag hittar väl på en lista då.

  1. Senast ätit: frukost bestående av yoghurt, müsli och kaffe.
  2. Ser fram emot just nu: tjejmiddag på fredag.
  3. Sista jag gjorde igår kväll: läste och skrev (dagbok).
  4. Viktigast att få gjort på jobbet idag: ringa upp två sökande som vi vill träffa igen.
  5. Viktigast att få gjort efter jobbet idag: hinna till sonens utvecklingssamtal.
  6. Dagens irro: mina ögon, dom svider.
  7. Gårdagens hinna-med: ett Friskispass på kvällskvisten, faktiskt dom som får mig att orka med allt annat nu för tiden. 
  8. Dagens "podcast": P1 Dokumentär (igår lyssnade jag på sjuka människor som begick självmord med assistans = gråtattacker)
  9. Dagens försök-att-inte-glömma: olja dotterns hår. Det ska göras varje dag!
  10. Det vore också bra om: jag kommer ihåg att be förskolelärarna + barnen rita skyltar till skolans marknad. Om dom vill förstås!
  11. Om ovanstående inte funkar: eget uppdrag: rita skyltar till skolans marknad. 

Inga kommentarer: