tisdag, juni 17

Hej Camilla!

När jag var på Awsome Rags och kollade (och mer än så) såg jag en tjej som provade Dagmar-koftor. Den svarta och den terracottafärgade. Båda är kanonfina, men jag kände ändå att jag måste råda en medsyster att välja svart. För den svarta slår allt.

Så jag hojtade lite lätt: välj den svarta! Och blev igenkänd. Hej Linda K! sa Camilla. Alltid kul att spontan-springa-på en annan bloggare. Känns som vi är ganska lika på många sätt. Barnvagnsburna. Barn på dagis. Kärlek till Dagmar-koftor. För att bara nämna några.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Lite reklam hos Linda K och vips så hade man fler besökare på några minuter än man haft på ett år. Tack söta! =)

Anonym sa...

Nu är jag nyfiken, hur ser din nya Dagmarkofta ut på? Och fanns det några Small kvar månne? (Ja, alltså den som du skrev om häromdagen och inte den som bloggkollegan prövade). Tackar!!!

Linda K sa...

camilla: läsvärd blogg behöver läsare :D

sofia: ska visa. jag högg den sista, men det finns en massa andra finingar kvar!

Anonym sa...

Men va kul att springa på en bloggkompis!

Nu undrar ju jag som ALLTID använder din lista över prima bloggar om Camillas finns där? Hittar den ju inte... :-)

Eller ska jag behöva lägga upp en egen favvo i min lista? :-O

// Jenny