tisdag, juni 17

Hattifnatt

Jag såg den här hatten hos Linda och fick en impulskänsla av att det skulle vara cool med en sån på huvudet i sommar. Fast jag vet nog att jag inte är en hattkvinna. Mitt huvud är för stort. Mitt hår är för kort. Men ändå.

så känner jag för dig jag ber dig låt mig få veta vem vill du vara kan du förklara det för mig som MonaLisa har sitt leende så gömmer också du en hemlighet stjärnor jag ser dom vill gärna ta ner nån till dig en känsla och jag litar på de-ej

Varför har man vissa saker i hjärnan hela livet antingen man vill eller inte?

10 kommentarer:

C. Meow sa...

Men du var ju söt i Ankies hatt? Tror att det göms en hattkvinna här ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Men det värsta är att enligt teflonteorin så halkar viktig kunskap ut till förmån för menlösa sångtexter.

*nickar bestämt*

Linda K sa...

camilla: så var det ju en mycket rymlig hatt ;D

miss ud: tragiskt är vad det är.

LindaLiten sa...

Fast jag tror att detta är hatten som passar oss som inte passar i hatt. Man kan ju börja med att ha den till strand-stassen och skylla på nödvändighet, vips har man vant sig och kaxar runt på stan ;-)

Polly sa...

En kille på mitt jobb har en sån. Och typ linnekavaj och hängslen. Han ser helt utklädd ut, jag brukar se honom i hissen.

Linda K sa...

lindaliten: ja det är nog så man får tillvägagå :)

polly: sno den av honom och bär den själv! :D

tant t sa...

Jag har motsatt "problem" - mitt huve är för litet ;)

Linda K sa...

tant t: fetvadd? ;D

Polly sa...

Fast jag tycker inte den är så snygg... :)

Linda K sa...

polly: tänk den på båten!