torsdag, februari 2

Jag vänjer mig


13 kommentarer:

Sandra sa...

GRATTIS!

Garderobenmin sa...

Grattis! Hoppas att du får en fabulöst härlig och lite dekadent dag!

Birgitta sa...

Stort Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en toppendag;)

Ida i Ume sa...

GRATTIS!

Sofia sa...

Grattis Linda! Ha en underbar dag och ser fram emot att läsa din blogg den dagen det står en femma framför nollan oxå! =)

Librarybeth sa...

Håll med om att det är bra snygga siffor ihop!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Jag hoppar över i en ny åldersbox om exakt 16 dagar... the big five-o... Kan trösta dig med att 40-boxen är helt fin! Är fortfarande lika intresserad i mode och kläder som jag var som 30- och 40-åring, så det går inte över! :-) Livet leker - keep up the blogging!

LillaAnna

Frida sa...

Hipp hurra och stort grattis till min favorit-bloggerska. Har hört att 40 är det nya svarta.

A sa...

Grattis!! Finns det någon mer fabulös fyrtioåring i bloggvärlden ens? Nä, just det!

Karin L sa...

GrAtTis!!!

Anonym sa...

40 är ok. Sen funkar 27 i många år. Hipp Hipp HURRA för dig idag som är så söt och glad! (och bloggar bäst av alla)
Grattiskram! Pernilla S

karro sa...

Grattis!!!

Linda K sa...

alla: tusen tack :D