måndag, februari 20

Linda blir vass (men ber om ursäkt)

Men vad är det för märklig tv-reklam Martina Bonnier gör för Åhlens? Om felet som många kvinnor gör? Använder samma väska så att den slits ut. Martina säger: ha hellre många väskor att byta mellan så håller dom längre!

Ja, för säkert är det så att fru Bonnier shoppar loss bland färgglada väskor i skinnimitation på Åhlens och sen varierar sig med dom.


Nej nu var jag inte så trevlig. Förlåt Martina. Du som är laminerad i min plånbok och allt.

15 kommentarer:

Mie sa...

Skulle inte tro det nej ;-)

Malin sa...

Trovärdigheten...

Malin sa...

Men hon kanske menar att hon växlar mellan sina Bottega Venetor, Chaneler och Baleciagor. Och att principen är den samma även för väskor i imitation. För det där kuvertet för en tvåhundring kan väl inte vara skinn?

Karin L sa...

Hahaha, det var exakt min tanke oxå när jag såg Bonnier i ålle-reklamen.

Marie sa...

Nä det känns inte som att Åhlens har tänkt till där...
Alls faktiskt...

Sara sa...

Mycket konstig reklam - det är som om jag skulle göra reklamfilm för typ Mekonomen.

Linda K sa...

mie: kanske inte nej ;)

malin: fast dom dyra väskorna i skinn håller väl förhoppningsvis ganska mycket bättre för slit och släng än dom martina visar upp i tv. så jag instämmer inte riktigt med den där principen ;)

karin l: :P

marie: dom tänkte säkert rätt, men det blev "rätt" fel.

hedgehog: ;D

Malin sa...

Nej, den håller inte på den ledden heller, faktiskt. Principen alltså.

Fliselin sa...

Näe, hon kör väl inte med skinnimitation från Åhléns. Det är annan kaliber i hennes väskgarderob... Känns inte rätt med henne i Åhléns reklam.

Julia sa...

Särskilt konstigt eftersom hon i sin bok Fashionista hävdar att man ska satsa på en tidlös designerväska som håller för alltid.

Linda K sa...

skåneanna: :)

malin: kanske inte väskorna heller :)

fliselin: word.

julia: ha ha ha, just;D

Livet just nu sa...

Herregud. Jag är helt ute. Som vanligt. Mina två, en brun och en svart, i skinn, lär aldrig bli uppslitna. De ligger mest i garderoben och samlar damm. När det nu pratas om att man ska ha väskor (flera) i färg blir jag helstressad. Kanske jag ska ha en för varje veckodag? Kan se ballt ut när jag knatar runt i skogen med hunden.

Jösses. Det är sannerligen tantvarning på mig...

Linda K sa...

livet just nu: tant är cult! :D

Mikaela de Ville sa...

Hahahaha! Good point!

Linda K sa...

mikaela: ;)