måndag, februari 27

Tuttarna

Det verkar som att hela familjen har en förkärlek att känna på mina bröst. Make, dotter och son, that is. För att dom finns där, liksom. Maken försökte just tala barnen, och främst sonen, skämtsamt tillrätta:


- Det är faktiskt mina bröst. Du får vänta tills du blir pojkvän. Och man får inte ta någon på brösten som inte är beredd eller som har gett sin tillåtelse.
- Du är väl inte mammas pojkvän.
- Jag är ju mammas man. Och jag har faktiskt varit mammas pojkvän en gång. 
- Ha ha ha, nej det är du för gammal för!

4 kommentarer:

Gabriella sa...

Klockrent!

Vesnas vardag sa...

Underbar! :D

Livet runt 30...5 sa...

Faan! jag har tre killar i hushållet och mina bröst verkar ha gått alla spårlöst förbi sedan tiden som mjölkbar. Förstoring - here I come.

Linda K sa...

gabriella: :)

vv: ;)

livet runt 30...5: äh njut att du får ha dom för dig själv :)