onsdag, februari 29

The inspiration

Jag har bläddrat och rivit i mina medhavda magsin. Här är resultatet:
Blommiga brallor är uppenbarligen grejen i vår. Jag har ju mina fina från Rodebjer. Dags att använda!
 Dom här solbrillorna från Vila (tror jag) skulle vara coola till en stråhatt på stranden, typ.
Det här med munkjacka? Jag är osäker men har lärt mig att aldrig säga aldrig...
En solklar copycat.
 Tänkbar copycat.
Alltså den där blusen eller klänningen! Vad är det för något? Hennes eget märke? Jag har undrat i år. Jag ä.l.s.k.a.r. den. Jag skulle vara så fin i den!
Här är den söta COS-blusen jag fick ögonen på igår. Jag har fortfarande ögonen på den. Och! Den bärs med en munkjacka. Gilla på det?
Min kära födelsestad får fingalleria! Idag! Jag borde genast bege mig dit och festa loss i invigningen.

5 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Då vet jag vad jag ska göra när jag är i mina gamla hoods. :D

Linda K sa...

vv: :)

Frida sa...

Ja! Kom hit och shoppa med mig!

Linda K sa...

Åh, shoppingdate! Gilla :D

Linda K sa...

Åh, shoppingdate! Gilla :D