onsdag, februari 8

Lämpliga munderingar

Jag berättade för maken om en kompis som får ett antal set kläder i och med sitt jobb (eftersom hon jobbar med kläder och ska representera ett visst märke). Maken tyckte jag också skulle ha det. Eftersom jag jobbar där jag jobbar skulle det typ få bli olika uniformer. Följande enades vi om skulle vara lämpliga:
  1. Flottans, ni vet sån där som Håkan Hellström hade.
  2. En militärgrön, cool!
  3. Officer och gentleman-varianten.
  4. En allmänt snygg mörkblå med guldtaljer.
  5. Ökenuniform (det förstår jag inte alls, men maken tycker det skulle vara fräckt).
  6. Och som bonus en sjuksköterskeuniform i lack. Den skulle jag bara bära hemma. Tycker maken.

2 kommentarer:

Marie sa...

Men, det blir ju i alla fall en viss variation. Mina alternativ är varseljacka i gult alt. väst i samma gula färg. Hjälm på det och allt är perfekt!

Linda K sa...

marie: allt är perfekt! ... vid vilket tillfälle? :P