onsdag, februari 15

Konsten att vara sjuk

När jag väl accepterat att jag ska stanna hemma och inte åka till jobbet (lungupphostning, kallsvett och yrsel känns väl sådär att utsätta kollegorna för) kommer nästa utmaning. Att faktiskt vara sjuk. Inte börja plocka (redan gjort), slänga i en tvätt (redan gjort) och ändå maila några personer på jobbet (redan gjort) och planera om möten och sånt som ska göras (redan gjort). Men nu då, när jag gjort allt sånt kanske jag ska ta och sjuka mig ordentligt en stund. Typ i sängen.

Passa er förresten så jag inte slänger in en dagens.

4 kommentarer:

Sara sa...

stackars dig, Linda. Ta det lugnt, ligg och kolla på dagtv och sov :)

Anita sa...

Usch, du får krya på dig. Håller tummarna för träff på fredag :D

Viveca sa...

Sov kvinna. Sov! ;)

Rosie sa...

Ta det lite lugnt så du kryar på dig snabbt, det är roligare! (Men visst saknar jag din dagens:))