fredag, februari 17

Min fredag. Nån som vill byta?

I klädkammaren ligger en prydlig hög med dagens tänkta outfit. Den jag skulle ha på jobbet idag. Grå polotröja, grå kavaj, grå jeans, och så röda klackar till. Där får den ligga, högen. Själv ägnar jag mig nämligen helt och fullt åt att ligga under täcket med frossa och ont överallt. Ja just, jag blöder kopiösa mängder näsblod också. Och grunnar frenetiskt på varför alla Panodil Zap är slut och vad som ska hända när kroppen upptäcker det. Samt hur in i självaste jag ska orka gå till skola och dagis och hämta barn. Dom kanske kan övernatta där?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan byta, jag ligger under filten i soffan och har ont i kropp, huvud och hals. Fast jag borde göra en massa ärenden inför stundande bröllop. / Nel

Linda K sa...

nel: fast då har vi ju typ samma. minus bröllop förstås. krya!

hallinbloggar sa...

Usch vad trist! Låter som flunsan! Inge vidare!

Linda K sa...

hallinbloggar: den ÄR inget vidare :(

Camilla sa...

krya på dig fina linda!

Linda K sa...

camilla: tack söta!

Librarybeth sa...

Krya på dig!!!!!! Låter inte bra det där....

Vesnas vardag sa...

Usch, friskuskramar till dig!

Linda K sa...

båda: tack rara!