onsdag, februari 1

Angående dagens

Det får räcka med dagens i rutan till höger från och med nu. Men! Ett par kommentarer på densamma:
  • En ultimat grå collegetröja från Acne.
  • Det ska vara med en stor rackarns sjal från Alice &Sens full av små bollar, glömde den i trötthetens tecken.
  • Mockasiner i februari (bra månad för övrigt)? Hur tokigt?
UPDATE: Jag drabbades just av hybris efter att ha läst protesterna i kommentarerna i det här inlägget. I aim to please, så naturligtvis fortsätter jag med dagens i bloggen också!

    10 kommentarer:

    Silje sa...

    Sorry, men jeg ogillar det litt.

    For da må det to klikk til før jeg får seg deg i stort format. Og det må stort format til! Hver eneste dag!

    Takk hei :)

    Anonym sa...

    men å h nej, jag ser inte ens rutan till höger på min lilla skärm. Måste jag köpa en ny dator nu eller börja läsa din blogg på makens dator??????

    Anna

    Anonym sa...

    nej! Det var grymt i vanliga bloggen. Andra bilden är så sjukt liten plus att man måste ha flickr för att kunna gå tillbaka och njuta av gamla outfits.

    /malin

    Amanda sa...

    Skandal!!! ;) Men jag tycker också det är lite synd, för man kan inte spara ner flickr-bilderna till outfitinspirationsmappen. Men å andra sidan är det världsliga ting och jag tycker du får göra som du vill (snällt va)!

    Linda K sa...

    alla: oj, nu blir jag både förvånad och glad. trodde inte det var så uppskattat med dagens i bloggen. allt för mina kära läsare, jag får fortsätta dubbelt! :)

    Anonym sa...

    hurra!

    Anna

    Anonym sa...

    hurra!

    Anna

    Silje sa...

    Man takker og bukker! :)

    Anonym sa...

    Tack! Tänkte just slänga mej på kommentarsfältet och protestera, men andra hade gjort det åt mej! Så mycket bättre..
    Helen

    Linda K sa...

    alla: :)