torsdag, januari 12

Ni inser väl...

... att det är fredag den 13:e i morgon!?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, lite olycksbådande, men alla jordens invånare kan ju inte ha otur samma dag....? Det skulle vara om the big bang inträffar förstås....:)
/Barbro

Minna sa...

och då ska vi ses. jag längtar.

Birgitta sa...

huva! Om man skulle vara nostalgisk och se en av filmerna. Undrar om man skulle tycka att de är lika otäcka som man tyckte då när man va en ca 13år?

Nilla sa...

Jaha, du menar TURdagen?!

Suzan sa...

Yaya11

Linda K sa...

barbro: jag tycker vi vänder det till en turdag!

minna: samma här :D

birgitta: mest fåniga tror jag :)

nilla: vi får hoppas!

suzan: que?

Alexandra sa...

Jag tycker det kan vara lite praktiskt med en fredag den trettonde ibland, eftersom somliga håller sig hemma av vidskepliga skäl, och på så vis lämnar mera plats åt oss andra. :)

Måste erkänna att jag finner Barbros kommentar förbryllande... Jag skulle bli VÄLDIGT förvånad om universums uppkomst sker imorgon! Nu finns det ju lite skilda åsikter om huruvida universum kom till för sådär fjorton miljarder år sedan (vilket det finns starka belägg för att tro) eller sextusen år sedan (vilket man med lite fantasi och bibeln kan få det till), men jag skulle tro att de flesta av oss åtminstone håller med om att the big bang redan har skett!

Linda K sa...

skåneanna: näså? men se det gör jag! :P

alexandra: jag tror det är en dag som alla andra. fredag den 13:e inträffar enligt radion 1 - 3 gånger per år, skulel bli lite väl mycket big bang då... ;)

Anna sa...

skämtar du att det märktes då eller... OMG!

Linda K sa...

anna: ja det gjorde ju det. för mig också :(