fredag, januari 13

1 ord

Jag gör som Miss Upsey Daisy och besvarar listan med ett ord.

1. Var är din mobiltelefon? Laddas.
2. Var är din andra hälft? Soffan.
3. Ditt hår? Blött.
4. Din mamma? Uppsala.
5. Din pappa? Knivsta.
6. Det bästa du vet? Familj.
7. Din dröm i natt? Bortglömd.
8. Din dröm/ditt mål? Lycka.
9. Rummet du är i? Vardagsrum.
10. Din hobby? Massor.
11. Din skräck? Sorg.
12. Var vill du vara om sex år? Kvar.
13. Var var du igår kväll? ICA.
14. Vad är du inte? Negativ.
15. En sak du önskar dig? Mer.
16. Var du växte upp? Knivsta.
17. Det senaste du gjorde? Åt.
18. Dina kläder? Mys.
19. Din tv? Tågprogrammet.
20. Ditt/dina husdjur? Inga.
21. Din dator? MVG.
22. Ditt humör? Gott.
23. Saknar någon? Ja.
24. Din bil? Utanför.
25. Något du inte har på dig? Foppatofflor
26. Favoritaffär? Åhlens.
27. Din sommar? Varm.
28. Älskar någon? Flera.
29. Favoritfärg? Alla.
30. När skrattade du senast? Nyss.
31. När grät du senast? GlömtSenast.

10 kommentarer:

Anna sa...

bra lista!
måste göra!

Linda K sa...

anna: gör!

karro sa...

och jag listar vidare!

Rosie sa...

Jaaa jag tar den jag också:) Kul lista!

Livet just nu sa...

Snodd! Men eftersom jag är den jag är så räcker inte ETT ord... ;-)

Linda K sa...

alla: kör!

anna of sweden sa...

Jag också.

Linda K sa...

anna: absolut!

Miss Upsey Daisy sa...

Gillas!

Linda K sa...

miss ud: ah, the maker! :D