tisdag, januari 24

Om vi säger så här

NEJ. 

UPDATE: Snälla? Bara titta lite?

9 kommentarer:

Camilla sa...

hmmm, jag undrar om du kan hålla dig därifrån?! ;)

Sara sa...

Jag säger som Camilla ;)

Linda K sa...

camilla och sara: hör inte ser inte hör inte ser inte hör....

Anonym sa...

Exakt vilken skobutik pratar vi om?
;)
/Barbro

Linda K sa...

barbro: vi talar precis exakt om Rizzo.

Librarybeth sa...

Du få gå istället för mig. Jag bor ju liksom inte där i närheten. Så nu kan du gå. Och titta! ;D

Librarybeth sa...

Du få gå istället för mig. Jag bor ju liksom inte där i närheten. Så nu kan du gå. Och titta! ;D

Librarybeth sa...

Och så var jag på gränsen till övertydlig också genom att upprepa mig. Jamen... det blir ju liksom två gånger då!

Linda K sa...

librarybeth: jag tittade. BARA tittade!