torsdag, januari 19

Carrianska outfits

Jag inser att det fattas massor av snygga outfits från serien, men här kommer några av mina favoriter:
Oversizead kostym, älska. Att den är randig och att hon har knytblus till gör mig lite yr.
Snygg casual look. I vår börjar jakten på de perfekta sneakersarna!
Ja tack!
Här är det väl främst mastodontmängden pärlor som är grejen. Plus att jag gillar ringen i halsbandet.
Lång blus och kort kofta. Pösiga jeans till det. Oh yeah.
En Musse och ljus kavaj, liksom!
Sommarfräscht!

11 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Gudars så snyggt. Gilla på ALLT!

Garderobenmin sa...

Väl valt där!
Nr 5´s beskrivning passar in på mig idag ;-)

Linda K sa...

vv: !

liten: cool!

Viveca sa...

Alltså man blir klädsjuk :). Och kommer på 125 outfits till från SATC som man vill ha. Jag hakar dessutom upp mig på hennes hår ofta.... Ja.

Linda K sa...

viveca: word!

Erika sa...

Jag råkade se filmen igår (ettan) å dog lite av alla finheter...farliga grejer det där. SATC alltså. :)

Linda K sa...

erika: japp, där finns ett och annat :)

Katti sa...

Gilla på allt. Men fick rysningar av bild nr två (med Big och röda sneakers). Inte av kläderna, men utav att det är så skön "nykär och vår" känsla i bilden. Det kommer en sommar!

Men. Betyder detta du pressat serien nu? Jag börjar jobba igen efter mammaledighet snart. Måste pressa hela serien innan. Det var mitt mål när bebben kom, 10 månader senare har jag inte kollat ett avsnitt...

Linda K sa...

katti: eller hur! japp jag har sett dom alla. börjar man kan man inte sluta :)

Glitter Sisters sa...

Brukar copy cata och köra carries musse och kavaj. Får alltid komplimanger :0) /N

Linda K sa...

glitter sis: samma här :)
http://www.flickr.com/photos/77607616@N00/109548100/