onsdag, januari 18

4 nyanser av rosa

När jag lämnade jobbet idag var jag tämligen rosa i ansiktet. Av fyra tänkbara anledningar:
  • lunchgympa sätter sina spår (den är så bra så bra, och instruktören blir jag kär i varje gång. Hon ser ut som Filippa K)
  • jag åt varm lasagne i rasande fart och hettades därav upp
  • jag talade mig varm i ett brännande ämne
  • jag hetsade upp mig när dom ringde från fritids och berättade att sonen gjort illa knät och måste sys (sen visade det sig att det räckta att tejpa, tack och lov)
I morgon tänkte jag testa blått. 

2 kommentarer:

Minna sa...

Nej inte blått.
Det kan bara vara otäcka saker... typ att du fastnade i ett hopprep och höll på att strypas, du frös så att du var blå om läpparna osv.

Det enda positiva vore väl en spontan näve blåbär. Nom nom.

Linda K sa...

minna: brunt känns inte heller helt tilltalande...