lördag, januari 21

Liebster

Jag vet faktiskt inte hur många follovers jag har. Jag och statistik liksom... Hur som helst blir jag väldigt glad över för det här. Tack sötaste Camilla, du är också en Liebster!

”Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste” och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare…

Så, här kommer utmärkelser till fem bloggare som jag tycker är riktiga Liebsters. Om ni har fler eller färre än 200 följare har jag inte koll på.
  1. Anna of Sweden - hemma igen och full av vackra bilder. 
  2. Frida. För att jag älskar henne.
  3. Librarybeth. En gång bibliotekarie alltid bibliotekarie. 
  4. Mis(s)match. Jag misstänker att vi är väldigt lika!
  5. Vesnas vardag. En del personer gillar man bara :)

7 kommentarer:

Åsa sa...

Du har garanterat fler än 200 följare:) Men väl värd en award för det!

Librarybeth sa...

Oj, *niger fint* - tackar! :D

anna of sweden sa...

Men, tack! Vad glad jag blir.
En massa liebe tillbaka till dig! ♡

Frida sa...

Åh, jag älskar dig med!

Linda K sa...

alla: :D

mis(s)match sa...

Åh, tack!! Kärlek tillbaka till dig!

Linda K sa...

mis(s)match: :)