måndag, januari 9

En helt vanlig kväll på galapremiären

Kvällens:
  • kändis: ja det var väl Persbrandt då. Och Jan Guillou.
  • stadsminister: Pernilla August på filmen och Fredrik Reinfeld på riktigt.
  • dryck: bubbel.
  • "mat": popcorn.
  • klädsel: men gissa! Min tyllkjol såklart.
  • malliga: min brors namn i filmens eftertexter. 
  • sprang på: den där Reinfeld igen.
  • hoppa över: efterfesten som typ en miljon personer stod i kö för att få komma in på.
  • film: helt ok. Action liksom.

6 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken snajsig start på nya året! Tyll på kändispremiär. Hur ska du toppa det nästa vecka? ;)

Linda K sa...

jenny: då ska jag på bal! ;D

Anonym sa...

Min kompis var där, fick bildbevis tillsammans med Hr Persbrandt himself. Minglade du inget med honom??? /pernilla s

Linda K sa...

pernilla: nix, jag är vuxen och orkade inte stå i kö till efterfesten ;)

Anonym sa...

...min kompis är 51 men är ju från landet..... vi lapar i oss allt vi kan när vi är i storstan :-) /p.s

Linda K sa...

anonym: good för u! :D