tisdag, april 13

Sjung av hjärtat sjung

Jag såg just i tv-tablån att Everyone says I love you visas ikväll. Och minns mig tillbaka till begynnelsen när maken och jag var nyträffade och jag övertalade honom att vi skulle hyra den. När vi sen satt där i soffan och den ena skådisen efter den andra brast ut i sånghysteri höll han på att dö och jag skratta ihjäl mig.

Jag minns inte om jag gillade filmen jättemycket, mer makens chock. Det var upplyftande!


Intressekluben noterar: jag får det inte riktigt att gå ihop dock. Filmen är från 1996 och vi träffades 1998. Tog det sån tid för filmer att hamna i videohyllan då? Har nämligen för mig att den var ganska ny när vi hyrde den...

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Men visst är den skön - filmen. Fick liksom en ny syn på Goldie Hawn av den filmen vill jag minnas. Brista ut i sång - det kanske man borde göra oftare.

Linda K sa...

librarybeth: åh det gör jag hela tiden! fast kanske inte helt och hållet publikt i och för sig ;D

Ida sa...

Ja det tog så lång tid för filmer att komma ut på vhs. Helt obegripligt med tanke på hur det ser ut nu.

Linda K sa...

ida: galet :D

Linda K sa...

skåneanna: så kan det ha varit :D