fredag, november 6

Klunkeskor

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



8 kommentarer:

Sara sa...

Najsa!!

Linda K sa...

hedgehog: darn sköna också :)

Kame sa...

Hohoi, æsj. Her er en trend jeg ikke har oppdaget enda, og kan mene er stygg - på samme sett som slimfit-jeans, tights og haremsbukser. *bluss*

Bra de er bekvema, Linda!

Karin Merete sa...

He, ja, jeg mente jo at jeg syntes slim-fit etc var stygt i starten.. Plutselig en dag var det bare slike plagg i garderoben min, og tilogmed på kroppen min!

Kame sa...

Oi! Kame ble automagisk til Karin Merete. *spammer kommentarfeltet til linda*

Linda K sa...

kame: ja vissa saker måste man vänja sig vid. dom ÄR galet sköna. OCH snygga ;D

Anna Krimskrams sa...

Ååh, från COS? Jag såg sådana i Berlin nyss...men jag måste nog vänja mig lite först.

Linda K sa...

anna krimskrams: nej min sköna, detta är vagabonder! :D