torsdag, november 26

Under ytan

Härom dagen hade vi besök av en konsult. Jag har träffat henne flera gånger och alltid tyckt att hon har en sån cool klocka. En jättestor dykarklocka som sitter lite löst sådär runt handleden. Så den här gången berättade jag hur snygg jag tycker den är och så pratade vi en massa dykning och klockor.

Maken är kär i sin nya Omega och gick villigt med på att låta mig låna hans dykarklocka. Så idag är jag också dykarfrän.

Och jaha-adå jag har dykt på riktigt och tagit dykcert. Men det var 500 år sen.

6 kommentarer:

Frida sa...

coolers!

Linda K sa...

frida: visst!

Pia Wester sa...

Receptionisten på gymet hade en så cool stor på sig igår, såg ut att väga ett kilo! Tror urtavlan var orange, måste fråga vilket märke det var.

Silje sa...

Jättecool!

Selv går jeg rundt med en gedigen svart Suunto Vector. Så om noen trenger et kompass, eller vite hvor mange meter over havet vi befinner oss (altimeter), hvordan været blir (barometer) eller temperaturen så er jeg klar. Hahaha :)

Linda K sa...

ffp: coola grejer!

silje: ha ha ha, du är redo för allt! :D

Linda K sa...

skåneanna: mja kanske på yttersta hålet. fast det är lite för ... tusen och en natt för mig ;)