torsdag, november 19

Klappetiklapp?

Hos svärisarna kollade jag i en Akademibokhandels-katalog. Jag kan tänka mig en hel del. Bland annat:

Tårtgeneralen av Hammar och Wikingsson. Måste ju bara testa skönlitterärt av dom!

Älskade syster av Joyce Carol Oates. För att hon är obligatorisk och bäst.

Hypnotisören av Lars Kepler. Spänning - ja tack!

Jul med Ernst av Ernst Kirchsteiger. Bara för att!

Vintage av Marie Birde. because I´m worth it?

Ljudet av ditt hjärta av Sephenie Meyer. Jag har läst två, nu måste jag ju fullfölja.

4 kommentarer:

Mrs J sa...

Snabbläddrade i Ernsts bok och tyckte att det var för mycket recept och för lite pyssel. "Vintage" var inte så tokig, men jag hade hoppats att den skulle gå in mer på djupet (flummig beskrivning). Måste nog leta mig en bok om bara ett precist årtionde. Twilight bara måste man läsa alla av!

Linda K sa...

mrs j: mrs j: aha, recept säger du? kanske inte min kopp te då... :P

dddd sa...

Akademibokhandeln rockar.

Jag är visserligen partisk, men, men...

Linda K sa...

miss kyd: rock you! :D